2011-02-26

Roligt från USA

Mina föräldrar var i Florida härom veckan och då frågade dom om det var något
jag ville att dom skulle köpa i USA. Allt är ju så billigt där, har man hört!
Och vad vill jag ha? Jo, -Bakgrejer!!!! Vilka som helst.
Så detta var vad dom hade med sig hem...
plus lite annat i klädväg också till mig och resten av familjen.

Wiltons stora set med spritstyllar, sprtispåsar, en smoother och 12 pack pastafärger. Kanon!!


Jag fick ju såklart bjuda på nåt när de kom över på måndagskvällen på fika för att ge presenter
och berätta om sin resa. Så det passade bra med lite semlor att fylla magen med.


Min dotter har varit sjuk hela veckan så jag och min man har varit hemma varannan dag.
Så då får man passa på att baka lite! Semmelbullar stod på önskelistan, och eftersom jag
är sådär förtjust i semlor så fick det bli av en lite mindre sort och en minifromat.
Mycket godare då. Dom stora man köper i affären är så stora och ofta lite torra.
Eller vad tycker ni? Hembakat är väl godast?!  :o)


4 kommentarer:

  1. Klart hembakat är godast! Härliga presenter! USA är helt fantastiskt när det gäller bekgrejor!

    SvaraRadera
  2. Åh lyllos dig, jag vill oxå ha de där tyllarna!!
    Min kompis är i USA just nu och har en lista med sig på saker jag vill ha, hoppas hon har plats i väskan för nåt :) Jag vill oxå åka till USA!
    Fina semlor, självklart är hemabakat godast :)

    SvaraRadera
  3. Hembakade semlor är godast. :-)
    Vad kul med en massa tyllar och färger.

    SvaraRadera
  4. ÅH vilket underbart paket.skulle inte sitta fel att också få såna fina presenter.du har snälla föräldrar.men billigt är det inte i Usa,inte vad jag hört.

    SvaraRadera